CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 26. juni 2008

bestevenner foralltid

Som sagt, nå er ungdomsskolen over. På noen måter er det godt og andre måter ikke! Fordi som ikke vet det, så har jeg og Dajra vært venner hele livet. Helt siden vi starta i barnehagen, siden da har vi vært bestevenner. 14 år, det er lenge.
Jeg har alltid vært veldig avhengig av Dajra, uansett hvor vi har vært.
Vi gikk i samme barnehage, vi gikk i samme klasse på barneskolen og vi har gått i samme klasse på ungdomsskolen. Det er godt gjort, men fysøren og moro vi har hatt det sammen!
Nå skal vi starte på Videregående til høsten, og ikke på samme skole.
Jeg gruer meg så utrolig mye, jeg får ikke se deg hverdag som jeg har vært vandt med i 14 år. Men, vi holder kontakten uansett bby:*
Du er vel den som fikk meg til å gidde å gå på skolen - fordi du er hverdagen.
Du lyser den opp med en gang :-) det er ikke noe jeg sier, jeg mener så jævlig. du er allerbest!



Det er så mye bra og si om deg, jentami. Du aner ikke hvor mye du betyr for meg.
Helt siden vi var små, så har det alltid vært deg og meg :-) ingen har kommet i mellom
oss, og det kommer ikke til og skje heller. Det skal fortsatt være deg og meg,
selvom vi ikke skal gå på samme skole mer. Du er så spesiell, Dajra! Jeg vet ikke hvordan skal jeg forklare det,du er bare så innmari bra. :)
på alle måter! Ingen er som deg, ingen kan sammenlignes med deg.
Ingen er så blid som deg, ingen som får meg til å le så jævlig mye som deg, ingen er penere enn deg,
ingen er bedre enn deg.. Jeg kunne fortsette i evigheter, du så altfor bra!
Du har alt - du er perfekt.
Jeg er så stolt over å kalle deg - min bestevenn (L)



Som sagt, vi har krangla vi også. Men vennskap er bygd opp på krangler også.
Det har ikke vært store krangler, bare småting. Vi har hatt en stor krangel, og jeg har aldri savna deg så fælt som jeg gjorde da. Men det er glemt :-) og siden har vi ikke krangla. Det er så utrolig herlig.
Jeg ler så utrolig mye når vi er sammen, og vi har hørt mye at vi er veldig like på mange måter.
Og det ekke stress as :-D Vi syns det er mææd artig å kødde med "playboyen" - for det var skikkelig
type ifølge dajra. Det er vel småsant også? Vi har en haug med minner, dajra. Og det er mange - og
de skal vare foralltid. Jeg har bilder av oss, fra små til store. Og gud å vi har forandra oss!
Men du vil alltid være den søteste jenta i mine øyne :-D Og han gutten som får deg, han er super heldig!
For du finner ingen bedre enn deg Dajra, du er ei fantastisk jente. Tror ikke han vil angre et sekund på at
han valgte deg da. Men uansett, du vil være jentami hele tia! 24/7(: Det er så mye fint og si om deg, og da hadde jeg seriøst skrevet meg i hjel. Alt ved deg er så bra (L) det er det mange som synes.
Såklart, vi har jo mye dumt sammen også! Haha, det kommer jeg aldri til å glemme. Det er litt morsomt å tenke tilbake på også, gjort er gjort :) crap shit snakking har vi alltid drevet med væ' og kommentere folk på andre steder
som f.eks "pizza la italia, eller på maxi, eller i byen" en kommentar som alltid kommer fra deg er; "åssen tørr folk å gå i det der?
man kan ikke ha sånne sko til den buksa, herregud" Men uansett, du er knall! Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg, pus.



Det her er bare litt av min oppfatning av deg, Dajra :) Det er så mye å si om deg! Men skal jeg fortsette, ja.. Da blir du aldri ferdig med å lese, så bra er du! Jeg vil bare si at du er verdens beste, vennen :-D Ingen deg, ingen meg! Selvom vi skiller lag til høsten, jeg glemmer deg ikke! Vi skal fortsatt henge sammen som vanlig, møtes og møtes. Og du som var så redd for at jeg skulle glemme deg når vi var
ferdig på ungdomsskolen. Det kommer ALDRI til å skje. Vi ser hverandre kanskje ikke så mye som vi har vært vandt med, men det er fortsatt deg og meg :-)
Jeg er så ufattelig glad i deg, du aner ikke! Kom til meg uansett hva det er, jeg er her for deg <3 du er her for meg, det veit jeg :) jeg elsker deg!
BESTEVENN - FORALLTID (L) baby, jeg vil aldri skuffe deg! Det er så vondt å tenke på at jeg på en måte sier "hadet" til deg, ikkno "gå sammen hjem mer" - nå
er det annerledes! never let go baby, you're the best in the whole world.

4 kommentarer:

Marita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marita sa...

huff det er trist og ikke gå sammen med de du allti har gjort! Og det er trist og skilles:-/

Anonym sa...

ååh , jentami:-) jeg fikk tårer i øya når jeg leste det der , tenk at vi ikke skal gå i samme klaasse mer , og ikke samme skole :( uff.jeg kommer til å savne og ikke se deg hverdag.
jeg er så utrolig glad i deg! du er best !

nuuss:*

Camilla Didriksen sa...

Utrolig søtt innlegg!