CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 26. juni 2008

Vi fortsetter

Okei, nå har jeg bestemt meg for om jeg skal blogge i ferien eller ikke.. Og det blir nok til at jeg skal blogge i ferien også. Har fått spørsmål på msn om jeg kan fortsette å blogge i ferien, fordi det er noen som er "faste lesere" og det er utrolig koselig!
Camilla R & Camilla - Ja, jeg skal prøve å lage en videoblogg! Kanskje flere også, men gi meg tips. Da blir det så mye bedre!



For at bloggen skal bli spennende å lese, gidder jeg ikke å skrive hele tiden hva jeg gjør osv. Jeg legger ut meningsmåler, hva du mener om det og det. Det kan bli spennende! Jeg har faktisk blitt veldig avhengig av bloggen, og det er så morsomt å få kommentarer! Jeg skriver så klart på deres også :) Også har det vært litt frem og tilbake om jeg skal ha blogspot.com eller blogg.no
"Blogg.no" ser og er mye mer proft enn blogspot.com ! Jeg har prøvd blogg.no en gang, det er vanskelig og det er mye å sette seg inni. Så det blir nok til at jeg bruker blogspot.com - det er fordi det er veldig enkelt! Er ikke noen avanserte saker rundt det, så blogspot er helt greit :-)

Jeg skal lage videoblogg straks - og da trenger jeg litt hjelp av dere.
- Hva vil dere at videobloggen skal handle om ?
- Noe spesielt? Ting jeg anbefaler osv?
- Eller bare en helt vanlig dag jeg skal fortelle om ?


- anette.

10 kommentarer:

Marita sa...

gøy du har bestemt deg for å blogge i ferien også, så har jeg noe å lese på:)

Kristine sa...

synes videoblogger er koselig uansett jeg, men prøv å ikke sitt å si "jeg vet ikke helt hva jeg skal sii" hele tiden. gjør det beste ut av situasjonen ;)

Emelie sa...

Morsomt med videoblogg, men enig med kristine. Er så dritt når folk lagr videoblogg og begynner med ehh...vet ikke helt hva jeg skal si..." Er så kjedelig, hehe!=P Snakk om hvordan dagen din har vært og sånn:)

Anonym sa...

videoblogg er gøy, og blir nok blogg.no på også, er så lei av blogspot..

Kan du ikke lage en videoblogg der du lager favorittmaten din og gir oss litt "triks" eller oppskrifter, hihihi ;)

anette sa...

Marita: Koselig å høre! :-) Er innom og leser bloggen din også, Marita. :):)

anette sa...

Kristine: Er enig der ;-) Blir ikkenoe mening i og sitte å site det, og ikke noe poeng med å lage videoblogg. Skal prøve så godt jeg kan ;-)

anette sa...

Emelie: Ja, det kan godt hende det er morsomt :-) Blir spennende å prøve! Ja, er kjett med " vetke hva jeg skal si osv " hele tiden. Ekke noe poeng med videoblogg da. Ja, det kan jeg jo gjøre :) videobloggene dine er jo kjempebra Emelie, ser på de ofte! :D

anette sa...

Camilla: Ja, det kan godt hende :-)
Hehe, er litt små enig med deg Camilla. Men hvis vi bytter til blogg.no må vi starte helt på nytt, og det er så kjett :[ har liksom så mange inlegg og søte kommentarer osv. menmen, får se litt :-) kan jo bruke www.pyzam.com - nye layouter osv.

Det kan jo gjøre :-D Hadde vært tøft og prøvd med favorittmaten! heh :*

Marita sa...

jeg vet hvordan det er å ha bursdag i desember;) kjiipt..

Ja, de har faktisk meldt sol her, også^^ håper det fortsetter slik, også!:D

anette sa...

Ja, får håpe det :):)