CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

søndag 8. juni 2008

UFLAKS ?

Hei igjen! Siste dagene har det ikke blitt noe tid til blogging. Men, det har ikke skjedd så mye uansett. Torsdag var vi på ankern med skolen, greit nok det(:
Fredag trakk vi til muntlig - jeg kom ikke opp på tirsdag.. så jeg skal opp på fredag. Ble chill dag på skolen :-D senere stakk jeg og ann julie til koigen med dajra,idriz og tony :-)) kewss! så masse kjent folk egentlig + at jeg møtte op :):) Ellers.. Når jeg kom hjem, da klarte jeg å tryne i trappa så jeg landa på hånda mi. Og det var sykt jævlig - og nå har jeg gips. Jeg er så uheldig ! Lørdag var det bursdag hos mariell, det var kos. Men måtte reise på sykehuset med armen i bursdagen, men var tilbake ved ti tiden. Vi sov i telt<: det var kjempekos! Ellers har jeg vært med birkiss:*
Og nå fremover kan det bli lite blogging, fordi har muntlig eksamen denne uka + gips på armen. Og da er det ikke noe særlig å skrive. Men vi snakkes, kos dere i solen så lenge den blir her! ;-)

4 kommentarer:

Emelie sa...

ånei!=( Så dritt...Hørtes IKKE godt ut! GOD BEDRING!<3 *klem*

Camilla Didriksen sa...

Kos dere med solen? :( Her i Bergen er det desverre blitt REGN NÅ! Jaja, jeg får vente på finværet igjen =)

anette sa...

emelie: Nei, det er kjempe dritt. Tusen takk <3

anette sa...

Camilla: Ja, her har det vært sol. Men er ikke noe særlig fint nå.
Jaja, du får kose deg i regnet;)