CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 18. juni 2008

DÆVEN

Jeg sier bare; dæven! Nå er det kjempe lenge siden jeg har blogget, så kan vel godt si at jeg har vært en dåårlig blogger. Menmen, slik er det :-) Eksamen er overstått, og nå er det ferie straks! :) can't wait. De siste dagene som jeg ikke har blogget har det skjedd mye. Både oppturer og nedturer. Eksamen gikk bra, fikk sterk 4 så det er jeg fornøyd med. Selvom jeg kunne ha klart 5. Ellers har det vært slappe dager på skolen, også har jeg hatt litt fri. Reguleringa er til og med av - og det er herlig! Uvant er det, men fornøyd ble jeg. Jeg gidder ikke å sitte å ramse opp hva jeg har gjort og ikke har gjort de siste 8 dagene.. Fordi jeg regner med at du ikke gidder å sitte å lese hva jeg har gjort hele den uka ? Men, 17.juni ( altså i går ) var vi på avslutningstur igår. Vi dro til Oslo, på tusenfryd. Der fikk vi 4 timer, og når jeg fikk høre det syntes jeg det hørtes ut som ei veldig lita tid. Men, egentlig.. Så var det god nok med tid. Første karussellen vi kjørte var Thunder coaster - og vi sto i kø i 1 time og ett kvarter. Men, ellers kjørte vi en god del andre ting! Var kjempe koselig.

Vi dro også til byen litt senere. Jeg fikk kjøpte meg litt, en topp, ett par sko og solbriller. :) Så var vi på teater senere på kvelden, " singing in the rain " Var helt greit det :):) Så, bussen oppover at.. Ja, da sov da en god del der jeg satt :) På noen måter tror jeg at jeg kommer til å savne 10.klasse - eller.. Alle 3 årene, men det blir godt å bli ferdig! Kommer til å savne klassa og de andre masse.




Hva har dere gjort i det siste ? :)

8 kommentarer:

Marita sa...

lest lest lest til eksamen, men fortsatt kan jeg INGENTING. Gurimalla så frustrerende!

jaja, Du er heldig som er ferig me slikt tull!:)

anette sa...

Huff, klart det kan være det. Er kjempeglad for at jeg er ferdig med alt det slitet.
JA :-) er kjempeglad!:D

Anonym sa...

Gratulerer med sterk 4. Det er jo en bra karakter :)
I det siste har jeg vært på klassetur, kom hjem i går :) Ja, også nå er jeg jo ferdig på ungdomsskolen, OG tatt sommerferie :))

Camilla Didriksen sa...

I det siste har jeg bare slappet av :) Meg og kjæresten var på hytten alene noen dager og litt sånn, kjempe koselig :D

Anonym sa...

Jeg har hvertfall ikke blogget så mye, men likevel har jeg som regel sittet inne pga dårlig vær.
Jeg har sluttet på ungdomsskola og startet på sommerferien!
Du ble pen uten regulering!
: ] savner deg vennen!

anette sa...

Ingrid: Tusentakk! Ja, det synes jeg også. Åh, hørtes koselig ut! Ha en god sommer :-D

anette sa...

Camilla: Åh, det hørtes ordentlig herlig ut! Ha en god sommer ! :-D

anette sa...

Samme her, har liksom ikke blitt så mye blogging. Har mye annet og gjøre også. Ja, endelig er det over! Videregående neste, blir spennende! Ha en god sommer :-D Savner deg også vennen, må møtes! <3