CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag 20. juni 2008

" Takk for oss "

Endelig? Eksamen er overstått, og vi er ferdige
med 10 år i grunnskole. Det er litt rart og tenke på, men det skal bli godt å komme til videregående nå, til noe helt nytt. I går var siste dagen sammen med de folkene jeg har gått med i 3år, eller 10år. Det er litt trist egentlig, kommer til å savne de stundene vi har hatt sammen og generelt hvordan det har vært. Det var også litt rart å tenke på at til høsten skal vi ikke tilbake igjen til det gamle klasserommet, de samme lærerne og de samme folka som vi har vært vandt med nå. Det er nye utfordringer nå, men det tror jeg blir spennende! Vi i 10A har blitt bedre og bedre kjent som tia har gått, og etter polen/tyskland turen ble vi mer sammensveisa.



Men i går hadde vi en kjempefin avslutning sammen :-D Avslutningen sammen med foreldre og lærere var utrolig fin, men den som alle hadde gleda seg mest til var vel avslutningsfesten som vi elevene skulle ha på skolen etterpå. Og den ble vellykka. Jeg tror alle hadde det kjempegøy, jeg hadde det hvertfall! Og de andre jeg har snakka med har bare sagt: " åh, det var så artig. vi må gjøre det igjen " tja, så når vi reiste fra skolen etterlot vi oss en pen haug med søppel, knuste flasker og oppkast. Så det var sikkert kos å komme tilbake på skolen fordi som ikke var ferdig! Nå er det sommerferie, jeg skal nyte den! Og håpe på at jeg kommer inn på helse og sosial til høsten.
Og til dere i 10A: Tusen takk for noen fine år sammen :-) dere er best, ingen slår dere! Kommer til å savne dere utrolig masse!


Kenneth var hvertfall i farta den kvelden! :D


En sliten gjeng når klokka var halv fire om morgenen.


DERE; Har dere hatt noen avsluttningsfest ? :)

6 kommentarer:

Camilla sa...

Niks,skal ha på tirsdag;-) Kommer sikkert til å få noen tårer der ja !

Emelie sa...

Husker selv når jeg slutta på ungdomsskolen. Var SÅÅ trist, men nå savner jeg ikke det i det heletatt. Vgs er så mye bedre!<3

Camilla Didriksen sa...

Gled deg til vgs! =) Selvom jeg må innrømme jeg savner 10.klasse noe helt sinnsykt =( Blir ofte trist når meg og venner mimrer tilbake, hehe! Må innrømme at ungdomsskolen var bedre, men vgs er kjekt det også =) Vi hadde avsluttning på skolen med vitnemålsutdeling og litt sånn, ikke noe spesielt egentlig!

anette sa...

Camilla: Får håpe avslutningen din blir bra, min var hvertfall super! :-D

anette sa...

Emelie: Ja, det er trist med en gang. Men det går over :) Man ser de igjen, som regel! Ja, får tro det ;) Gleder meg kjempe masse! :D<3

anette sa...

Camilla: Ja, jeg gleder meg kjempemasse. Slik er det. Videregående blir mye annerledes, men blir nok noe savn på 10.klasse osv etterhvert. menmen <: avslutninger er koselig!