CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tirsdag 24. juni 2008

SOMMERFERIE + en pause fra blogg ?

Nå har vel snart den første uka i sommerferien gått, og jeg kan ikke si at jeg har noen "sommerfølelse" enda, men den kommer vel etterhvert - gjør den ikke? De siste dagene har jeg vært ganske opptatt egentlig, og da har jeg ikke orket å sette meg ned å blogge for hva jeg har gjort. Jeg har vært hos besteforeldra mine og jobba - jeg trenger penger. Så det var en fin mulighet, egentlig. Jeg har også vært hos oldemora mi og hjelpa henne litt :) og, det blir jo cash tilslutt :D:D



Ellers har jeg vært med venner og bare slappet av. Nå kan jeg virkelig slappe av, har fri i 2 måneder :-) det er herlig! Jeg gleder meg så utrolig til å reise til sälen med camilla, det blir så moro! I ferien ellers skal jeg bare sole meg og slappe av maad. Ta en fest nå og da også, vel ?
Nå som det er sommerferie, vet jeg ikke om jeg kommer til å blogge så mye.. Eller, lettere sagt. Glemme det! Jeg skal prøve og oppdatere så mye jeg kan, eller om jeg oppdaterer ukelig. Nå som det blir fint vær, bruker jeg ikke så veldig mye tid på pc'n. Så, kanskje jeg tar en liten pause fra bloggen. Og slår til igjen senere?

MEN UANSETT;
- DET ER SOMMERFERIE - HVA GJØR DU ?
- SKAL DU PÅ FERIE, I SÅFALL HVOR ?
- HVOR LENGE HAR DU FERIE ?
- SKAL JEG FORTSETTE Å BLOGGE I FERIEN? gi meg eks. på hva jeg kan blogge om da. uten om min hverdag osv.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det skal bli godt med sommerferie!

Jeg har søkt jobb, hos feriejobbern! haha, såe da blir det vel litt cash.. også har skal jeg og familien min til TRomsø, og da skal vi se på fotball, TIL møter kamma : )) og da var de 2 mndene med ferie gått.
JEG syns du skal blogge i ferien, du kan jo lage en videoblogg om noe.. hehe

Jeg har tenkt å lage et par videoblogger i ferien og vise leserne noen tips og triks, hehe : ))

PS; jeg svarte på komentaren din i bloggen min : )

anette sa...

Ja, sove lenge! Åh, da blir det penger på deg, Camilla :) Snakker vi shopping tur en dag ? :D Herlig, heia hamkam da altså! :) Ja, månedene går jævlig fort hvertfall. Blir spennende og se om vi kommer inn på skoler også. Ja, har tenkt litt på videoblogg :-D så, skal vel prøve meg på det. Ja, gleder meg!! :)
<3 ok, ilu camillamin.

Camilla Didriksen sa...

- Jeg slapper av og nyter tiden sammen med venner og kjæreste :) Og på søndag blir det Tyrkia :D
- Jeg har ferie i 2 mnd, hehe.
- Fortsett å blogg i ferien, koselig det :D Da kan du lage videoblogg for eks? Sminke du bruker, ting du anbefaler osv :)

anette sa...

Åh, herlig :):) Kos deg!
Ja, kan hende jeg finner ut å lage noen video blogger også ;)